Häftigaste idag: Felix Herngren på besök på bosön!

Idag har det klarnat lite om vad som innebär att gå ner i studietakt. Jag hade ett kort möte med studievägledaren idag, dock så gjorde hon mig nästan mer förvirrad än smartare. Så vi bestämde att vi skulle ha ett möte till nu på onsdag. Jag har iallafall kommit fram till (om jag klarar informationsåtervinnings kursen som jag gjorde under julen) att jag kan studera på 100 % men "strunta" i att göra en kurs. Detta pga informationsåtervinnings kursen ger mig tillräckligt med poäng så att jag kan faila elektrotekniken utan att det gör något. Då måste jag såklart klara alla de andra kurserna. Det är där skon klämmer, då får inga misstag göras.
När jag kom hem från skolan gick jag och Linus för att träffa Anders och Nick på bosön för att träna lite. Grabbarna köra spinning medan jag körde lite styrka på golvet. Sedan tog jag och Linus och joggade några varv på löparbanan. Jga måste komma över min skräck över att löpträna på löparbana. Ett steg i taget, i morgon ska jag nog vara med Lidingös intervallträning på löparbanan. Dock så tror jag att jag börjar med uppvärmingen, sen får jag se. :p
Det häftigaste som hände idag var att jag och Linus mötte Solsidans Felix Herngren på väg hem från bosön, men vi var för fega för att säga hej, så vi passerade varandra bara. Synd att han inte stannade och drog ett skämt, han är ju så rolig i solsidan!
Jag skulle egentligen till Johannas place och titta på topmodel ikväll också, men det blev lite ont om tid så jag hann inte och fick se det själv i sängen istället. 
Imorgon ska jag upp tidigt för att göra en labb i kursen komponenter. Jag ska ta isär en motorsåg och sätta dit den igen. Det blir spännande.
So long flaggstång! / Fröken Ström

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, skräcken för löparbanorna! Eller snarare skräcken för de som springer så jäkla snabbt på de därade banorna!;) nästa vecka entrar jag nog dom.. :)

2011-01-25 @ 09:41:14
URL: http://mmmatilda.blogspot.com
Postat av: Fröken Ström

hihi jaa det är nog det som är det jobbiga och att man själv hamnar efter då man inte är som bäst tränad för tillfället. Jag kanske hakar på om du ska med dit så jag får någon att springa med :)

2011-01-25 @ 22:07:31
URL: http://frokenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback