Fredag!

Vi skulle just sätta på en bra film när Linus och Andreas fick snilleblixten att åka med motorcykeln och köpa godis. Så nu sitter jag och Frida och gör ingenting medan vi väntar på dom. Mormor och morfar var precis här och åt middag med oss. Jag och Linus bjöd på sallad, färskpotatis och grillat kött. Till efterrätt blev det creme brulee som faktiskt blev jättegod trots att det var första gången vi lagat det. Iofs så vet jag ju inte hur en creme brulee ska smaka då detta var första gången jag åt det :D
Idag har jag hunnit med mycket. Först hann jag sola och bränna mig alldeles rosa på ryggen, sen så åkte vi och lämnade in Linus smoking och kostym till skräddaren, sen tog vi lunchpause med mormor och morfar och Frida på LaRossa nere i Tumba, sen shoppade jag en klänning för endast 99 kr,  sen åkte vi hem och sprang i 1, 20 h, sen lagade vi middagen och nu sitter jag här.
De senaste dagarna har jag och Linus bara pluggat och tränat. Igår blev det ett intervallpass. 1-2-3-2-1 min med 1 min vila mellan varje x2 med 3 min setvila. Jag kände mig väldigt stark, så det var skoj!
I morgon blir det långpass på 2 timmar, lite med plugg och sen får vi se.
Sen så har min underbara kompis Johanna kommit hem från Asien nu så henne måste jag umgås med lite också efter helgen! wee :D
...Nu kom Linus och Andreas hem. Linus är helt lyrisk över motorcykelturen som hade gått i 190 km/h. :S tur att det är jag som bestämmer att han inte får ta motorcykelkörkort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback