Hello Sverige!

Igår var det både mammas födelsedag och Julias "komma hem dag" från USA. Dagen började med att kolla in platsen där dom spelar in Män som hatar kvinnor på Lidingö. Tyvärr såg jag aldrig några av aktörerna men det var häftigt att se alla kameror o liknande ändå. Sedan åkte vi iväg till Säcka för att ta en liten löptur innan frukost med Linus och hans raketsnabba mamma Carina. Vi sprang 4 km.

Efter frulle impulsklippte vi Linus. Inte vi utan en frisör och det blev helt OK! Jag hade valt ut en bild som Linus fick visa upp för frisören, det blir bäst så ;). Jag är glad att han inte rakade av sig håret som han tänkte innan utan lyssnade på mig :)
Sedan var det snabbt in till stan för att träffa Julia som precis hade landat någon timme tidigare på Arlanda. Det var riktigt kul att träffa henne för det var jättelänge sen vi sågs sist.
Carina bjöd på lunch inne på NK och Sofia och Emil var där också! Det var btw första gången jag åt på NK och det var helt okej!



Sedan satt jag i köer hem för att fira mamma som fyllde år! Det blev hemmagjorde hamburgare och pinocciotårta, alltid en favorit i familjen Ström.



Efter alla mat och tårta tog vi en löptur som kanske kom lite för tätt inpå maten. Sören, Andreas, Frida, pappa jag och Chica var med. Vi lyckades göra så att Frida spydde under rundan, det låter kanske inte så kul men det var faktiskt lite kul :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback