Midsommar

En av årets höjdpunkter är såklart midsommar. Denna gång firades den nere i Halland, Spetsebo, som ligger jättenära Ullared. Det var bröllop och det kunde inte bli en bättre midsommar! Jag hade verkligen jättekul om jag räknar bort 45 minuters fixande med min klänning som jag råkade få rödvin på. Som tur var hade jag fått en jättefin klänning av Johanna från hennes Asienresa som jag kunde ta på mig efter halva festen! :) Sofia var väldigt vacker i sin bröllopsklänning och Emil såg jättestilig ut i sin smoking som även Linus gjorde <3. Vigseln i kyrkan var jättemysig med sång och sånt som hör till kyrkan sedan gick alla till bygdegården för trerättersmiddag med lite fläskfille och roliga tal. Den goda drickan som gick rätt upp i huvudet och gjorde att festen blev till en av de bästa fester jag varit på! Vi höll på till ca klockan 4 på natten/morgonen och de två lediga dagarna efter tillbringades till att ta igen sig. Lite shopping på Ullareds Gekås gjorde susen. Där har jag kunnat gå i flera dagar. Det jag och linus fick med oss hem var allt möjligt. Tvättmedel, hårinpackning, shorts, pads, diskmedel, regnjacka, skort, kalsonger, trosor, strumpor, riskokare, färgpennor, handcreme, sminkborttagningsmedel, perfym.....ja typ allt och ingenting.
Bilder kommer senare, jag har inte dom hemma hos Anders Crib. Det är i Anders Carlssons lägenhet jag och Linus kommer bo i under sommaren. Igår medan jag var och jobbade till klockan tio så städade Linus i varenda vrå. Anders, Anders du måste börja städa lite mer.. Jag undrar om du verkligen är så bacillrädd som du verkar vara. Vi hittade möglig grädde i en burk i kylskåpet som man kunde vända upp och ner på utan att den ramlade ut :p så nu efter städningen och lite fix är det inte längre något ungkarlskrypin utan nu är det en Elin och Linus lägenhet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback