Tiden går fooort!

..shiit vad tiden går fort! Jag hinner ju inte med att blogga! Jag har redan hunnit provjobba på jobbet i tre dagar och åkt till Finland för att springa Jukola över en helg och hunnit med att jobba på "riktigt" i en dag.
Jukola var riktigt kul! Trots att det mest är en "väntan"- resa så var festen grym på vägen hem. Smultronslikören höll vad den lovade! ;) Dessutom sprang jag och de flesta andra tullinge brudar jättebra på tävlingen vilket gör det ännu roligare. Mitt lag blev 78:a. En förbättring i placering än vad andra laget gjorde förra året. En kul grej var att tredjelaget gick upp och slog både mitt andralag och förstalaget. Dessutom så slog mitt andralag första laget. hihi!
Nu ska jag strax åka till jobbet igen. Det känns som jag typ bor där då jag både äter lunch och middag där. Igår slutade jag klockan 10 och idag jobbar jag bara till klockan 8.
Jag ser fram emot torsdagen och helgen för då ska jag åka på bröllop! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback