23 års kalas!

Vi firade Frida hemma hos Anna och Stig (mormor och morfar) igår. Frida och Andreas hade lagat chili con carne, faktiskt en av mina nya favoriträtter på senare tid!Den var lite för salt men annars jättesmarrig! Sen blev det tårta, pinocciotårta, en marängtårta med grädde och hallon. <3


Såklart släckte vi ner på Earth hour och hade bara tända ljus, det var mysigt. Det gjorde ni väl också hoppas jag!?
Nu sitter jag och mumsar på frukt som varit i ugnen med kanel på, bästa mellanmålet ever! Medan resten av familjen är iväg och shoppar ska jag gräva ner mig i plugg böckerna igen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

men elin.. så vitt jag kommer ihåg så pillar ju du alltid bort bonorna i chilicon carne? ;) Grattis till frida massor också! :)

2011-04-04 @ 06:03:31
URL: http://restillenindones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback