En härlig dag

Idag har det hittils varit en bra dag. Den började med att jag, pappa och Linus satt och gjorde tipspromenadfrågor. Vi har nämligen tipspromenaden i klubbstugen imorgon, så om ni vill kan ni gärna komma förbi och säga hej och kanske gå banan. Det kommer att vara grymma frågor :D Klockan 10 börjar det!

Sen så har vi varit ute och sprungit. Sprang till Tullinge och rekade gåbanan för imorrn. Det blev över timman så det var jättebra. Men vad jag längtar till barmark! Ge mig det nu!

Nu vill jag åka till Skärholmen och shoppa nya byxor som jag kanska kan ha på intervjun på måndag. Har dock bara en och en halv timme på mig så det kanske är lite för lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback