GLAD!

Jag är jätteglad för nyss fick jag göra min första jobbintervju på telefon! På måndag ska jag gå och göra den på "riktigt". Jag hoppas att det går vägen. Jag ska träna hela helgen på konstiga och svåra frågor som dom kan tänkas ställa. woho, jag är imponerad av mig själv, det tog bara några dagar för att kanske få ett jobb! :D
Idag har jag lyckats göra klart min hemuppgift i termon. Väldigt irriterande när man fastnar på en enkel och nästan självklar sak, det hände idag, men nu är den klar iallafall!! Ska göra några gamla ks:ar också innan det är sovdags. Hur ska man se ut på jobbintervjun sen då..det får ju inte vara allt för strikt så att man ser för fåfäng ut men inte för slappt så att man inte ser ut att ta det på allvar. Kavaj, är det för strikt? Jeans, är det för slappt? hmm..

Kommentarer
Postat av: Matilda

uhlala, snygging! ska vi köra bosön snart eller?

2011-03-02 @ 20:01:09
URL: http://mmmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback