Lilla söta underbara Uraxz

Idag har jag varit och träffat världens sötaste hundvalp, Uraxz! Jeppe har nämligen "blivit med hund" så jag och Linus åkte och besökte den idag innan skolan. En liten rotweiler som man inte tror kommer att väga runt 80 kg när den blir stor. Jag tänkte att det var bäst att Linus som är hundrädd fick följa med o träffa den nu när det är valp så att han inte ba*sar på sig när har träffar den när den är stor. Det gick faktiskt jättebra, Linus var jätteduktig ;)
Tyvärr så skulle jag vidare på föreläsning och kunde inte ta med valpen hem vilket jag skulle gjort annars för den var så söt! ;)
Efter föreläsningen (som var helt värdelös, jag lärde mig ingenting) så åkte jag hem till Linus för att träna lite. Nick gjorde oss sällskap och vi körde spänst, dvs hoppade över häckar mm. Kommer nog ha lite träningsverk i morgon! Under träningen träffade jag också Emeli som var där och gjorde en utbildning i.. någonting med Therese och andra människor. Får se om hon och Therese kommer förbi en stund ikväll, det kan bli skoj!
Nu har jag precis ätit mig mätt på en hemlagad chili con carne och ska strax plugga lite. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback