lite jobb och sånt

För en gångs skull hade jag ingen skola idag så jag passade på att jobba lite nere i verkstaden hos pappa och Erik. Alltid härligt med lite extra pengar! Jag var riktigt effektiv idag när jag skruvade ihop lysdioder, batteriebehållare och tutor. Jag räknade att jag satte på totalt 230 stycken kabelskor idag. På något konstigt sätt spänner jag lillfingret när jag pillar med dessa småsaker så jag har typ träningsverk i fingret nu..om man kan ha det :S !?
När jag kom hem blev det en liten powernap och sen gjorde jag klar en inlämningsuppgift i termon. I morgon blir det jobb på förmiddagen igen, 08-11 sedan plugg plugg plugg.
Nu ska jag och Linus ut och gå kvällspromenaden med Chicis, sedan väntar en nybakad rulltårta. mumms!
Förresten så har jag anmält mig till Natt SM idag. 9 km på Gotland..det kommer att bli kul att se på winsplits sen;D

Kommentarer
Postat av: Elin

TAGGA NATT SM!!!! Det kan bli kul :P

2011-03-29 @ 10:19:36
URL: http://cajjsunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback