Lördag

Tyvärr blev det ingen förfest för mig igår hos Karoline. Vi var iväg, som vi är varje fredag, och spelade badminton. Det drog ut lite på tiden och när jag hade räknat hur lång tid det skulle ta för mig att bli klar=fest fin så kom jag fram till att jag inte skulle hinna vara där så länge innan alla skulle dra vidare. Det blev därför en hemmakväll med film istället. Dock så somnade jag och missade slutet, som vanligt. Jag är ingen vidare kul person att se film med, jag bara somnar hela tiden. Sen tvingade jag ialf mig att gå och sova medan Linus satt kvar uppe och pluggade till sin tenta. Jag var så trött att jag inte vaknade när han gick och la sig och inte heller har jag så mycket minne av när han gick upp i morse vid 6 tiden. Jag vaknade konstigt nog fortfarande trött klockan 12 mitt på dagen idag.
Jag tänkte att jag skulle träna idag men så blev det inte riktigt. Linus och nästan hela famlijen Ström var och handlade bla en rullgardin till mitt rum. Jag har nämligen tröttnat på att inte ha någon rullgardin. Ja, det är sant jag har aldrig haft någon och det har varit jättejobbigt med ljuset på morgonen. Så nu är den inköpt och ska bara skruvas upp. Får väl se hur lång tid det tar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback