Onsdags nördar

Ibland blir jag galen på folk som sitter på stolsraden bakom en och viskar på föreläsningen. De tror liksom att man inte hör dom. Detta hände idag under hela 2x45 minuter. Precis varje gång jag skulle "hyscha" åt dom tog dom en hämta-andan-paus i en minut sen började dom igen. Vad gör man där om man inte lyssnar, gaah irriterande!


Sedan gick jag och Linus och åt lunch på fysiksektionenshus, Konsulatet. Direkt när jag kom in kände jag att "Jaha, då var jag osmartast här inne då". Jäklar vad alla ser nördiga ut på fysik, varför bryr de sig inte om hur de ser ut? Det är väl inte så svårt att typ klippa håret eller dra ner byxorna så att de inte sitter längst in i arslet. Kändes faktiskt precis som att jag hade hoppat in i ett avsnitt av The Big Bang Theori :p



Hann plugga en hel del idag också, satt kvar i skolan i några timmar. Mamma hade gjort raggmunk när vi kom hem så det var toppen! Nu blir det lite mer plugg och sen lite chillidill! Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback