Shopping

Idag efter skolan åkte jag och Linus till drottninggatan för lite shopping. Det var tänkt att vi skulle hitta något bra till min kära syster som fyller år i morgon och fira att jag klarade min komponenter tenta som jag skrev förra veckan! wii!! :D
Jag hittade en jättefin svart klänning som sitter som ett fodral på H&M.



Sedan fick jag aggera smakråd till Linus som skulle köpa jeans. Jag tyckte jag lyckades väldigt bra! Linus hittade även hängslen, solgalasögon och armband. Nästan hela kittet så att säga :D 



Här är jeansen som man inte får säga hur mycket dom kostade...men snygga var dom iallafall!



Snart blir det lite badminton och sedan lite plugg som vanligt.
Förresten så fick jag ett (eller det vara andra sedan dom reste) vykort från Johanna och Rikard här om dagen. De ville gratta mig på min födelsedag som är om ett tag. Tack för det, det var supergulligt! :D


Kommentarer
Postat av: johanna

ohh sicka snyggingar, fin fina inkop! ;D och va bra att du fatt kortet.. tankte att det va bast att skicka det i tid, men det ar ju trots allt inte allt for lang tid kvar! :) Hur ar det hemma? Allt bra med skola och ahh allt vad det nu kan vara? :) vi ar forreten pa Phi phi island nu i Thailand! Kom hit idag.. fast det ar lite for "dyrt" har och sa + att det regnar just nu, sa vi kommer nog inte stanna allt for lange.. vi kanske ska dyka imorrn och sen aka till Koh Lanta! Hoppas allt ar toppen! Hade bra! Pusskram!

2011-03-26 @ 08:13:43
URL: http://restillenindones.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag blev jätteglad över kortet! :D Jag är jätteavis på er när jag såg dykarbilderna! Jag vill också!! Det är okej här hemma, fortfarande lite motivationsbrist över själva orienteringen men springer lite mer nu iallafall. Skolan går bra, klarade min tenta förra veckan! :) ooh phi phi där var jag också när vi reste. Ni måste ta joggingturen över berget till andra sidan, där finns det en strand som man är helt själva på! På koh Lanta så var vi och dök. där såg vi sköldpaddor, murenor ocg clown fiskar. :D

2011-03-26 @ 13:18:00
URL: http://frokenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback