Tentan avklarad

Nu var den här tentaperiodens tenta avklarad! Skönt med stort S! Dock blev jag lite smått irriterad då examinatorn hade bytt ut halva första upplägget på A-delen till att endast peka ut vad saker föreställde på ritningar. Jättesvårt, framförallt när han inte hade gått igenom sånt på föreläsningarna -.-

Nu är det iallafall långhelg så det ska firar lite folk från klassen ikväll. Vi ska hem till Karoline på lite förkör sedan drar dom vidare till Strand. Jag kommer dock banga på Strand då jag ska upp jättetidigt och köra Linus till hans sista tenta på lördagsmorgonen. Det går ju ingen tunnelbana eftersom dom bygger om under helgerna. Sedan blir det träning hela helgen.

Just nu sitter jag och tittar på Nat Geo Wild. Så jäkla bra, hade ingen aning om att vi hade den kanalen förrän några dagar sen. Det handlar om apor idag och då blev jag så sugen på att titta på mina bilder när vi var i Spanien och såg alla apor. Här är en bild därifrån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback