Fredag och tenta time

Hejsan alla morgonpigga! Jag har precis ätit frukost och ska strax iväg in till stan för att skriva tenta, wohoo vad kul! Nä, men det ska iallafall bli väldigt skönt att skriva en tenta som jag inte har någon press att klara eftersom jag redan klarat den :D Jag har väl inte pluggat allt för seriöst till den här. Träning och tävling har varit prio 1. Igår kväll var jag och sprang jukola test. Det gick inte så bra i början av banan då jag bommade ca 5 minuter, men sedan la jag på en högre växel och gick jättebra. Idag blir det nog ändå vila för mina ben är som ruttna bananer efter allt spring. Jag skriver tenta till klockan 19.00 sen blir det iväg till morfar och mormor på kalas. Det är nämligen så att världens bästa morfar fyller 80 år idag och det ska firas!

Grattis till Stig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback