Fredagen den trettonde

Det sägs att fredag den trettonde är en otursdag. Jag har iallafall inte råkat ut för någon olycka än så länge på dagen. Peppar, peppar.. kanske att det hittils har varit en "omvänd" otursdag om man kan säga så!? :s. Dagen började med att jag vaknade en timme för tidigt, dvs kl 07.00, och kunde inte somna om, så jag gick upp och började plugga innan jag åkte fram och tillbaka till KTH för att ha en föreläsning. Jag fick skjuts med bil till flempan där jag sedan skulle möta upp Frida på tillbaka vägen för att få skjuts hem igen. Medans jag väntade på Frida gick jag till fiket och eftersom det är min omvända otursdag så hade dom laktosfri chai latte, yeey! Efter att jag hade njutit av latten och fått skjuts hem så gick vi ut med Chica på en ganska lång promenad.



Och vad ser inte vi om en orm! Den fick namnet lillfyran eftersom den var orm nummer 4 jag sett under det här året. Just lill-fyran då den var så liten i jämförelse med alla de andra ormar jag sett. Jag tror att jag har slagit mitt rekord i ormtittning nu.



Nu sitter jag framför datorn och ska börja plugga lite tillverkningsteknik innan jag ska spela badminton. Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback