Möhippa!

Igår var det lördag och möhippetajm! Sofia och Emil ska ju gifta sig till sommaren och då är det ju självklart att de ska få varsin möhippa/svensexa. Det började med att vi överraskade Sofia vid Kristinneberg station och klädde henne i fin utsmyckning, därefter blev det lite picknick, tokerier och lite statsvandring. Sedan var vi och testade på drejning för att avsluta kvällen hemma hos Elin Skantze med massage, spa, middag och skratt. :)



Sen måste jag också säga att KTHs egna Quarnevalen var igår. Jag kunde tyärr inte var med och titta men jag måste bara visa att mina kära klasskompisars bidrag hamnade i svd! Med 400 000 personer längs gatorna är det en av Sveriges största gatfester!



Läs mer på denna länk om quarnevalen:
http://www.svd.se/nyheter/stockholm/sl-poppis-tema-pa-quarnevalen_6165139.svd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback