Monster under sängen?

Klockan är snart 10 på morgonen och jag har sovit som en bajskorv. Bajskorvar kan ju inte sova och det har jag inte heller gjort, dvs jag har sovit skitdåligt. Jag vaknade i panik två gånger i natt varav en gång vaknade jag av mitt egna skrikande. Vettit..not, jä'vla mardrömmar. Känns som jag är 8 år igen eller nått, men det går ju inte att göra något åt det eftersom i drömmen är det så verkligt. Alla gånger handlar om att det är något eller någon ska döda mig men jag hinner vakna innan det "händer". Hoppas det inte betyder något..då blir jag rädd på riktigt :p

Igår sprang jag iallafall Stockholm city cup etapp 2. Det var riktigt kul! Jag gjorde en mellanstor bom till första kontrollen och en liten en till näst sista men jag sprang in mig tillslut på en 20:e placering. Jag är nöjd. Jag har redan anmält mig till den tredje etappen. Jag bangade dock första då den skulle gå i gamla stan och jag gillar inte när det är så mycket folk i vägen så jag sket i att springa den. Lite tråkigt nu i efterhand då jag inte får vara med i jaktstarten, men det blir bra träning iallafall och då hoppas jag att mina småbommar inte finns. Min duktiga vän Sara Eskilsson sprang och vann etappen igår. Hejja henne! :)



Nu är det tänkt att jag ska sitta inne och plugga hela dagen. Det är bra pluggväder iallafall, moln och lite regn, så jag borde få mycket gjort. Ikväll blir det träning vid Tornberget.  Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Elin

Såg på hemsidan att du verar ha haft rätt om Hellas klubbstuga, så tji fick jag :P Men vad är då Hellasgården? Har de två?

2011-05-19 @ 10:50:44
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Sara

Gullig du är Elin :)

2011-05-20 @ 12:23:29
Postat av: Sara

Gullig du är Elin :)

2011-05-20 @ 12:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback