Sthlm city cup final

Äntligen börjar jag känna att min träning ger utdelning! Jag har en liten bit (kanske lite längre än bara en bit men) kvar tills jag är tillbaka sen när jag var som bäst, men glappet minskar sakta men säkert. Igår var det Sthlm City Cup etapp 3, finalen. Jag kände när jag värmde upp att jag var lite seg i benen efter backintervallerna dagen innan, men jag tänkte att det här var bra träning så nu var det bara att slita. Det gick faktiskt riktigt bra. Jag blev 6, 1 min och 46 sek efter Emeli som vann. Winsplits finns här: http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/default.asp?page=table&databaseId=17248&categoryId=0 Dock kanske det bör tilläggas att de tio bästa inte var med i klassen då de körde jaktstart och hade en annan bana samt att flera duktiga löpare är nere i Frankrike på läger, men jag är nöjd ändå.

En bild från sprint SM 2008 som får symbolisera igår, dock så var det heltäckande igår och inte på sprint SM.



Nu ska jag upp och väcka sjusovaren Linus för frukost innan det till att plugga det sista innan tentan i morgon. Förhoppningsvis kan jag höja mitt betyg med ett eller flera? steg.
Ikväll blir det Jukola test, en bana på 6 km. Jag hoppas att det går bra så att UK ser att jag har blivit bättre än vad de tror. Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback