Tisdag

Nu har det redan gått en hel helg och två dar sen jag skrev min tenta i termon.. shiit var tiden går snabbt! Tentan gick väl sådär, var inte min bästa prestation hittils men men. Efter tentan åkte jag hem till mormor och morfar på kalas. Det var mycket trevligt! Vi blev kvar ända till klockan närmade sig halv 2 på natten.

Lördagen var en slappdag och ett mycket imponerande långpass på 1 h o 45 min på söndagen fick avsluta helgen. Sedan var det måndag och jag åkte in till skolan för att gå på en extrainsatt föreläsning i hållfasthetslära. Fy faan vad hemst och tråkigt tänkte jag när jag åkte in. Men jag kom dit, satt och lyssnade i 2 timmar och åkte hem med ny och fräsch motivation. Jag ska fanimej klara av den här tentan! Så hittils har jag redan hunnit gått igenom 2 tentor och ett tal på en och en halv dag. Jag hade tänkt att jag ska göra en tenta per dag innan tentan som är nästa onsdag. Vilket kommer att bli 7 tentor till. Då borde jag kunna få godkänt!
Idag blev det inte klubbens backintervaller som det var tänkt utan jag, pappa och chica sprang hemma i vår skog istället. Ett medelhårt distanspass på en timme. Sen hann jag bränna ryggen idag också när jag satt och pluggade utomhus i ca 45 minuter. Hejja mig!

Imorgon blir det en ny tenta och lite träning på bosön hos Linus. Godnatt alla nu är klockan jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback