HELG!

Under helgen har jag hunnit med mycket. Först så var det lång KM som gick väldigt bra, så det var kul! Fick placering 5 av 8 deltagare. Här är sträcktiderna om det är någon stjäl som är intresserad (läs Linus, Pappa och morfar) http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/default.asp?page=table&databaseId=17156&categoryId=0

Efter målgång var det bråttom hem för att byta om och åka hem till Andreas som hade lite födelsedagsfest med grillning och tårta.



Sedan blev det kväll och jag och Linus åkte hem för att plugga lite. Vi båda har vår första tenta i morgon måndag. Får hoppas att det går bra. Trots att jag har haft mycket tid på mig att plugga har jag inte utnyttjat tiden bäst, under hela fredagen fick jag inget gjort, då åkte jag först och lämnade alla kissprover som var gjorda under veckan till södertälje sjukhus och äntligen är det projektet klart! hurra! Sen åkte jag ner till pappas verkstad och jobbade lite sen blev det badminton för att till sist gå på bio, pirates of the caribbean 4. (4 av 5 toasters får den av mig.)

Idag har jag fått lite mer gjort iallafall. Först gick vi ut med Urax som hade blivit jättestooor! Men han är en liten fegis och ville inte bada.



Såklart har vi tagit lite pluggpauser i pluggandet och åkte iväg för att slänga sopor, och vem träffade vi inte då om Robert som också var där och slängde saker. Riktigt trevligt! Sen åkte vi och handlade och vem träffade vi inte där om Robert igen, trevligt trevligt. :) 
Sen blev det mat och jag hade köpt med majskolvar som var supersmaskiga!


Efter maten gick vi ut och körde lite nybörjar agility med Chica. Det hade varit jättekul att träna henne så att jag hade kunnat tävla henne. Hon är superduktig och jätteintresserad att lära sig nya saker.


Nu blir det plugg hela kvällen lång med lite glass, jordgubbar, maränger och grädde! :D Håll tummarna för mig och Linus i morgon. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback