Filminspelning

Nu har jag för första gången testet på att vara filmstjärna! Jag var med och spelade in en reklamfilm i onsdags för ett löplopp. Vi sprang runt och gjorde omtagning på omtagning med t-shirt och sommartights utomhus. Lite kallt då det var kanske 4 grader ute. Det tog ca 3 och en halv timme att filma allting. Men såklart så var jag inte ensam utan vi var som mest ca 15 personer. Bland annat var Linus, Jenny, Ivan, Sofia, Nick och min klasskompis Josefina med. Det hela avslutades med backintevaller i slalombacken som var omtagning på omtagning. Det bästa med allt var att det började regna samtidigt så gjorde allting så där kallt och skönt. Kanske var livet som filmstjärna inte lika glamoröst som jag trodde att det skulle vara :p Det var iallafall väldigt roligt att vara med!
Här sitter vi och försöker värma oss mellan tagningarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback