Maskeradfest i Linköping

Årets mest dräggigaste(folket) och äckligaste(lokalen) fest har jag nu upplevt i Linköping. Kan inte folk bara vara lite städade? Nej, inte den här gången iallafall. När klockan var 12 tyckte jag att jag hade klampat tillräckligt länge i 3 cm lager av öl, cider och kladdkaka på golvet och ville åka hem. Lite synd att Dj:en (som inte fanns) inte lyckades spela en hel låt under hela kvällen, så det blev inte mycket till dans. Det är iallafall tur att man har egna goa vänner som gör det hela kul ändå. Jag måste säga att förfixet blev en hit denna gången också!
Jag och Linus tog bilen ner på lördagsmorgonen till Emeli där vi mötte upp Lovisa och Julia.



Efter en liten tripp på stan åkte vi direkt hem och började med våra fina utstyrsel. Temat för maskeraden var "Dataintrång i sjumilaskogen". Tyvärr vann inte någon av oss maskeradtävlingen men jag tror att det var en fuljurry som bestämde vilka som skulle vinna.



Jullan var en bajskorv "Winnie the poo(h)", Lovisa var Nalle Phu, Emeli bokstaven i "Dataintrång i sjumilaskogen", Linus var Hitler "Nasse" och jag var ett bi som gjort all honung till Phu.


Tack tjejer för en kul helg! Nästa gång får det nog bli en så kallad "städad"fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback