Onsdag

Tyvärr blev det ingen träning igår. Det tog sån tid med lådan (12.00-18.00) att träningen redan hade börjat när jag slutade bygga. Det blev att åka hem och göra indek inl.uppg till klockan tio istället. Nu sitter jag och Linus i Kths bibliotek. Jag sitter och äter kärleksmums och Linus gör en inlämning som jag inte fattar något i. Diskret matematik säger han att det är. Jag är nöjd över att jag inte behöver läsa sånt strunt utan bara kan mumsa vidare på min min kärleksmums som jag är värd efter dagens hårda styrkepass. Jag var och träffade Patrik och Christian (djurgårdens a-lags tränare i hockey) idag vid globen och fick mitt styrkepass som jag från och med nu ska köra tre ggr i veckan. Det ser ut såhär; Utfall från bänk 2x10+10 Step up 3x10+10 Utfall bak 3x10+10 Knäböj med hantlar 3x10 Skridskohopp 3x20 Pushups 3x20 Liggande rotationer 3x20 1 kg vikt Benspark 3x20 Sidolyft 3x10+10 Bröstrotationer 3x10+10 Höftlyft ett ben 3x10+10 De första två veckorna ska jag inte ha några vikter, sedan ska va börja lassa på. Så snart får ni se upp, Elin kommer att bli biff ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback