Senaste nytt!

Dagarna går så fort när man har kul eller fullt upp..så jag hinner inte med att dela med mig av allt jag gör här på bloggen.himla tråkigt men jag ska försöka ge en kort resumé. I onsdags hade vi tjejträning i klubben. 8,5 km stannade Elins gps-klocka när vi sprungit klart. Då ska tilläggas att vi körde styrkeövningar på det. Sen blev det mat och en massa snack kvällen lång, väldigt mysigt! Torsdagen passade jag på att ta veckans vilodag, jag skulle ändå hjälpa Linus att ha Lidingös säckaträningsmat. Det blev tacos som alla småungar käkade upp så seniorerna blev nästan utan. Men då var det i alf uppskattat av barnen! I fredags var jag i skolan och på kvällen blev det badminton. Väldigt jobbigt! Och idag har jag varit på pappas verkstad och jobbat med min modell som vi ska ha till vår utställning på kth i vårt projektarbete i designkursen. Nu är Linus på fest med jobbet och ska gå på något lyxställe som de har vipp på medans jag ska sova för att jobba i morgon. Livet leker. Jag får uppdatera med lite bilder i morgon! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback