Smålandskaveln

En liten resumé från helgens Smålandskavel. Jag fick gå ut som första löpare på morgonen efter att Rebecka hade sprungit natten. Det gick jättebra och jag lyckades ta en placering och växlade som 7:a.



Sedan sprang Emeli och sist Kicki. Vi slutade på en 6:e plats och jag är jättenöjd över laginsatsen! Vi fick ju till och med pris!



Priset sög iofs, men det var kul ändå. Vi fick en reflexväst och en gratisbuff från Oringen.
Sen var det trötta och slitna tjejer i bussen hem.



Här kan man se hur mycket jag verkligen behöver klippa mig. Linus har ändrat sig angående det bruna håret, nu ska det se ut så här istället:


Det blir väl bra, eller!?

Kommentarer
Postat av: Emeli

Hoppas du använder reflexvästen väl ;) det gör jag :P

2011-11-04 @ 11:11:49
URL: http://emelipettersson.wordpress.com/
Postat av: Elin

haha ojaa! Det ska jag! Den är ju så fin!

2011-11-04 @ 21:42:44
URL: http://frokenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback