Tisdag

Jag har en väldigt rolig nyhet! Emil och Sofias lilla bebis är nu född och vi ska träffa den i morgon kväll! Kommer bli superkul, jag är jätteglad för deras skull! :D
Igår körde jag mitt nya styrkepass för andra gången. Och såklart fick jag träningsverk idag i typ hela kroppen men så ska det väl va! Idag blev det höstens eller vinterns första pass innomhus med banintervaller. Det gick faktiskt ganska bra med tanke på att jag inte har kört innomhus innan, Så nu kan jag bara bli bättre! Jag måste säga att det var ganska kul sisådär 20 minuter efter att allt var klart och jag hunnit hämta andan och fått tillbaka min någorlunda naturliga färg i ansiktet igen. Vi körde 600-800-1000-1000-800-600 med ca 1-1,5 minuters vila och sedan 2x200m. Jag kände mig nästan som Usain Bolt, därför tänkte jag demonstrera detta med en bild på honom!
Imorgon blir det en kul dag på morgonen också. Jag ska få vara med i en reklaminspelning som handlar om ett löplopp. Dom som filmar har bland annat varit med och filmat idol inspelningen. Så nu har jag testat mina bästa träningsoutfit och tagit ut de tre bästa som jag ska ha på mig. Det kommer bli grymt! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback