Tisdags träning

Dagens träning: tullinges tisdagsträning dvs intervaller. Efter ett varv på elljusspåret som uppvärmning och lite löpskolning kördes det 3 minuters med en min vila. Och sedan 30 sekunders med 15 sekunders vila. Jag var ganska pigg i benen med tanke på hur trött jag kände mig i huvudet. Nu har jag redan träningsverk fast det kommer nog från träningen igår. Jag och Linus sprang till gympan hemifrån. Från Tumba till Tullinge, en väldigt skön uppvärmning. Sedan körde jag en timmes gympa. I morgon är det tjejträning, det blir kul! Förresten så klippte jag och slingde håret idag. Det var ingen som sa något på träningen idag så jag hoppas det innebär att det ser naturligt ut så att man inte tänkte på det. :p. Bild kommer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback