Torsdag

Idag blev det lugn distans runt på Lidingö med Linus. Det är så skönt att det inte är någon snö än!!! Imorgon är det fredag igen. Shiiit, vad tiden går fort! Förra fredagen var jag och Linus på bio och såg Tintin, den var inte så bra som jag trodde men fin gjord. I morgon ska vi spela badminton efter skolan (Elin) och jobbet (Linus) och sen blir det att gnugga geniknölarna och göra tipspromenadfrågor. Det är nämligen Ströms tur att ha den igen på söndag. Jag och Linus har redan gjort 8 frågor hittils så det är inte så många kvar iallafall. Så om du är sugen på att gå nutids tipspromenad så kom till Tullinges nya klubbstuga och ha lite kul och fika efteråt!
Så här såg jag ut förra fredagen när jag testade hur jag skulle se ut i mittbena med min nya favorit klänning från Vila.



Nu blir det The Mentalis avsnitt som är vår nya favoritserie! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygging i mittbena!:)

2011-11-08 @ 20:34:50
URL: http://mmmatilda.blogspot.com
Postat av: Elin

Tack sötis!

2011-11-15 @ 12:07:08
URL: http://frokenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback