Träningsläger

Helgen (fre och lör) tillbringades med träningsläger i Nynäshamn med klubben. Vi sprang en nattbana på fredagskvällen och ett långpass på lördagsmorgon. Nattpasset var väldigt lurigt. Jag och Emeli körde tillsammans och vi tog oss igenom 4 km banan på 1 h och 15 minuter. Inte den bästa kilometertiden men vi skyller på att det var väldigt lurigt i skogen! Lördagens långpass var jobbigt. Jag kände mig väldigt sliten i kroppen, trots att veckan som va var min vilovecka. Jag började springa med Jenny, Rebecka och Elin men efter en halvtimme vände jag och Elin hem. Vi var ute ca 1 h. Jag ville inte köra för långt så att jag skulle få ont i höften. Men det roligaste under springturen var när vi sprang på två vildsvin. Men jag tror dom blev räddare än oss för de dundrade iväg i väldans fart.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att se vildsvin, det skulle jag också vilja göra någon gång! :)

2011-11-21 @ 20:04:11
Postat av: Elin

det var kul efteråt, lite läskigt när dom väl kom springande :p

2011-11-24 @ 18:32:55
URL: http://frokenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback