Ledig torsdag

Sitter och chillar framför tv:n med Nick och Linus och ser på Fråga Olle dokumentären. Idag handlar det om olika fettichar, väldigt...annorlunda. Idag har jag varit väldigt pluggduktig! jag har hunnit läst 5 kapitel i min nya fina företagsekonomibok. Sen har jag hunnit skriva min första inlämningsuppgift och lämnat in den, hör och häpna igen, 6 dagar innan den ska in! :o
Mitt på ljusadagen sprang jag och Linus ut för ett träningspass. Sen på kvällen blev det frasvåfflor, jättegott!

Sen läste jag en jätterolig artikel i Metro här om dagen som jag bara måste dela med mig av! Det var om en kille som hade beställt tofflor i vanlig storlek till sig från ett kinesist företag. Men företaget råkade misstolka storleken lite på ena foten.. Det var verkligen jättekul tyckte jag! Kolla in bilden så ser ni vad jag menar!



Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback