Long time no see!

Hej alla mina vänner och bekanta!

Det var ett tag sen jag skrev sist, närmare bestämt sen midsommar. En hel sommar har gått! Men nu är jag tillbaka in i vardagen igen så då tänkte jag börja skriva lite också.
Vad har hänt sen sista då? Jo, tre månaders jobb på Martin Olsson där jag till min glädje fick förlängt kontrakt ända till december. Så nu jobbar jag där på söndagar och ibland när de behöver extra hjälp. Ett väldigt bra jobb som är tyvärr lite för kallt ibland. Jag jobbar nämligen i 4 graders värme eller ska man säga i ett 4 graders kallt kylskåp!? Iallafall tjänar jag väldigt bra så jag ska inte klaga! :)
Träningen har gått väldigt bra och nästa vecka börjar uppbyggnadsperioden. Det ska bli kul! Dock känner jag att jag inte har tävlat klart för iår, det är nu det börjar kännas väldigt bra i kroppen! Tur för mig så är det 25-manna i helgen. En stafett där man är 25 personer i ett lag, lite därav namnet. En förklaring till er som inte är orienterare (läs mamma) ;)
Skolan har dragit igång där jag inledde hösten med att klara hållftentan fast jag inte ens fick vara med på "hållfträningslägret" som skolan anordnade!(Blev sista reserv) Men tjhi fick de för jag klararde det ändå!! En veckas plugg var det enda som behövdes. Lite stolt är jag faktiskt!
Nu läser jag på 75 % och det är så jävla skönt om jag får svära! Jag går i skolan maximalt halvdagar om jag inte har något alls. Snart kommer tenta perioden så då lär det bli lite längre dagar om jag säger så.
Jag och Linus är just nu bosatta på Bosön igen. Väldigt bra där jag har tillgång till bosöns träningsanläggningar! :) Nu ska jag strax åka in till Globen för att träffa Patrik och Christian. Djurgårdens hockeytränare. De ska hjälpa mig att sätta upp ett styrkeprogram som jag ska köra nu i vinter.
Ikväll ska vi träffa ut och äta med Linus familj på någon nice restaurang.
Sen har jag börjat tagga inför årets 25-mannafest också, det kommer att bli kuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback