Sista onsdagen i oktober

Helt galen dag idag! Fyra, 4! timmars föreläsning om industriell ekonomi på raken, iofs lunch emellan men ändå. Helt slut i huvudet! Sen satt jag och Emelie (Emelie i klassen) och rättade rapporten som vi skulle skicka in idag. Det tog en timme som vi trodde skulle ta 20 minuter. Kunde till slut åka hem från skolan vid 4 tiden. Ont i huvudet, axlarna och benhinnorna sen gårdagens intervaller på Säcka.
Jag tyckte lite synd om mig så då löste jag det med lite shopping, jag lyxade till det med att bli en företagsekonomibok rikare, eller 440 kr fattigare. Det beror på hur man ser saken. Jag föredrar en bok rikare, det gör mig gladare. :) Det var första boken jag någonsin har köpt på KTHs kårbokhandeln. Jag har nämligen lyckats låna, fått eller köpt begagnade böcker alla år (nästan 2, 5 år) tidigare. Men den här gången tänkte jag att jag skulle köra all in i kursen dvs. köpa boken på riktigt!
Kolla vad kul boken ser ut!

När jag kom hem blev det ett försök till träning. Jag fick med mig Linus och vi gick ner till Bosöhallen. Där blev det lite styrka. Typ en övning för varje del av kroppen, sen tröttnade vi och gick hem. Nu ligger laxen med saffran o tomat cremefresh i ungen och potatisen kokar. Och det bästa av allt, jag har ingen skola i morgon!!! Sweet!
Här kommer en bild på vår nya stora och fina soffa! Man kan till och med ligga ner i den och få plats!
Nu har våra lag till Smålandskaveln kommit också. Jag fick andra sträckan i första laget, det blir nice!
nej, nu blir det dusch och maaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback