Sjuk!

Idag var det inte alls kul i skolan. Jag mådde jättedåligt och önskade att jag kunde gå hem hela tiden. Men det är inte så lätt att bara gå hem när man gör grupparbete. Efter 6 h i skolan kunde jag iallafall gå hem. Jag däckade direkt i sängen. Vaknade runt halv åtta med feber och ont i halsen. Jag hade tänkt att plugga när jag kom hem men nu tycker jag lite synd om mig själv så då får det vara ogjort. Vad kul det ska bli, både för mig och någon labbpartner ( dvs. om jag hittar någon att vara med), i morgon när jag har en obligatorisk lab i elektroteknik från 8-12 i morgon..
Jag tror att det är 25-manna helgen som har satt sina spår i min sjuka kropp. Det är verkligen ingen bra tajming att bli sjuk nu för det är så svårt att plugga när man mår dåligt. Det enda jag vill göra är att sova eller ligga i soffan och se på film.
Blää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback