Söndag

Oj, vad tiden rinner iväg. Det var nyss torsdag och jag var på martin och ville bara hem. Inte för att det är tråkigt men jag var så sjukt trött och visste att jag skulle in till skolan på fredagsmorgonen tidigt. Iallafall kunde jag gå 22.30 från jobbet och åka hem till sängen. Nu är det redan söndag och jag har hunnit med att göra ett till jobbpass på martin idag. När jag kom hem passade jag på att sova middag och sedan åkte jag och Linus till Jenny och Robert på middag och tv-spel. Precis som en söndag ska spenderas! Ingen träning blev det heller den här helgen, förrutom badminton i fredags men det räknas inte, jag känner mig fortfarande seg efter febern förra veckan. Däremot blev det en hel del promenader med Chica :) Får hoppas på bättre träningsvecka denna vecka men har en deadline i dopen på torsdag som kommer ta upp väldigt mycket tid om vi ska hinna klart. Förresten så har jag gett Linus ansvaret att bestämma hur jag ska göra med mitt hår nästa gång jag går till frisören. Han får välja på allt: blont, brunt, lockigt, kort, långt, lugg osv. Får se vad han kommer välja. Spännande!! Bild kommer i morgon hur Linus första förslag är. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback