Tenta veckan över!

Oj vad jag har har varit upptagen den senaste veckan! Plugg, plugg plugg har varit på schemat och att bli frisk. Det är verkligen inte kul att sitta och tänka på elektroteknikuppgifter när man har feber. Men nu är tentorna över och jag är nästan helt frisk!
Tenta ett - elektroteknik - får en 2,5 av en 5 toasters, dvs det finns en liten chans att jag klarade den.
Tenta två - metodik - får en 4,3 av en 5 toasters, dvs hoppas på ett ganska högt betyg.
Dock är inte pluggandet över, för nästa vecka ska dop metodik inlämningsuppgift 3 in.
Imorgon har jag sagt att jag ska jobba från 13.00-23.00 på Martin. Det passar bra att jobba lite extra nu när jag är lite för sjuk för att träna hårt och har inte allt för mycket skola. Jag fick ändå inte vara hemma och störa Linus för han ska plugga hela dagarna fram till på lördag då hans tenta är. I helgen är det tentapub också, det hade varit kul att gå på men jag har sagt att jag ska vara hundvakt. Mamma och pappa ska ut på middag och teater just då.
Jag har ändå lyckats träna två gånger sen febern. Första passen var verkligen skit, jag orkade ingenting. Men idag kändes det iallafall bättre! Så här kallt var det i morse när jag åkte in till tentan!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh vad skönt att allt pluggade är över! :) Och jaa, se till att bli frisk nu, det va ju himla dumt att bli sjuk! Jag är dock fortfarande förkyld, men jag hoppas det går över snart! usch det ser himla kallt ut hemma brr! Hoppas du har det bra kära du! puss&kram!

2011-10-19 @ 23:36:30
URL: http://paandrasidanjorden.webblogg.se/
Postat av: Elin

Ja, det är jätteskönt faktiskt! Ser inte fram emot att det bara kommer att bli kallare och kallare -.-

2011-10-25 @ 17:01:26
URL: http://frokenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback