Tuffa dagar

Phuu nu kan jag äntligen pusta ut för en stund. Siffer i soffan hos mig o Linus och äter knäckemackor till supernanny. Har precis kommit hem efter en lång dag i skolan. Blev en lång dag i skolan i går också. Min grupp och jag har haft fullt upp med att skriva vår projektrapport. Inlämning 3 ska in på torsdag I DOPen men hör och häpna vi är redan klara! Två dagar innan den ska in! Lite skillnad mot förra gången när det blev lite kommunikationssvårigheter och vi missade deadline med 40 minuter. Inlämningen blev på 30 välskrivna sidor! Dock kanske det ska tilläggas att det är 30 figurer i rapporten också :p Jag tänkte åka hem till Tullinges tisdagsträning ikväll men sen såg jag att det skulle vara "Getaren runt" och då kände jag inte längre för att åka och springa det. Det är så jäkla jobbigt! Försten runt sjön och tillbaka, tar jättelång tid och man måste springa fort hela tiden eftersom det är en tävling. Jag kände att det inte är den bästa träningen efter att ha varit sjuk. Så jag åkte till bosön isället och tänkte vara med på Lidingös träning. Intervaller står på schemat. 3 set med 2-3-2-1 min med en minuts vila.
Så här ser Linus senaste beslut om hur jag ska göra med mitt hår. Vad tycks tror ni jag kommer passa i det?

I morgon börjar jag en ny spännande kurs på KTH, industriell ekonomi. Nu kommer jag få lära mig att deklarera och sånt där som är bra att kunna. Ska bli väldigt kul faktiskt! Jag har valt företaget Cloetta som jag ska göra det på. Jag blir så sugen på choklad varje gång jag läser i deras årsredovisning för dom har bilder på deras produkter överallt. Gaah nu blir jag sugen på choklad bara jag tänker på det så nu måste jag gå och hämta lite mörkchoklad som ligger i kylen. Hej hopp så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

1. Du skulle åkt på träningen. Jag och Rebecka körde egen runda, som var alldeles lagom lång (10 istället för runt sjön) :D

2. Brunt hår är alltid nice. Jag är ju skitsnygg i mitt (hehe)

2011-10-25 @ 21:04:48
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Elin

1. Du skulle kommit på träningen! Jag och Rebecka körde egen runda som var alldeles lagom lång (10 istället för runt hela sjön) :D

2. Brunt är alltid nice. Jag är ju skitsnygg i mitt (hehe)

2011-10-25 @ 21:12:05
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, men jag visste inte att ni skulle köra annat skoj! jag kommer nästa gång! hihi jag har fortfarande inte bestämt om Linus ska få bestämma helt än, men vi får se :p

2011-10-26 @ 19:35:44
URL: http://frokenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback