25-manna!

Idag är det måndag och det är bara 8 dagar kvar till första tentan! OMG! Men iställt för att vara en duktig plugg-tjej så tillbringades helgen till att göra helt andra och mycket roligare saker!
I fredags blev vi bjudna på restaurang av Linus mamma Carina och Tobbe. Vi åt på Forresta Scandic på Lidingö. Jättemysigt ställe med fin utsikt över vattnet men tyvärr jättedålig service. Personalen visste inte ens att vi skulle komma trots att vi hade bokat bord, så vi fick vänta i 15 minuter innan vi ens kunde sätta oss. Sen var köttet kallt och de allmänt otrevliga. Men sällskapet var desto bättre!
Sen var det dags för 25-manna på lördagen! Jag fick springa 3:e sträckan. Efter en liten miss på ettan så gick det jättebra. Totalt efter 25 man hade sprungit hamnade vi på en 18 plats. Tyvärr nådde vi inte vår målsättning för första laget som var bland de 10 bästa. Men jag är inte bitter för det var bara att skynda sig hem och byta om för det var dags för feeest!! Jag, Linus, Nick, Fille och Oskar höll i det denna gång ute på Bosön. Jag måste säga att det blev väldigt lyckat trots att Bosön ligger lite långt inne i skogen. Vi blev nästan 60 pers som körde gärnet. Kanske en repris nästa år? Så här såg jag ut (fotograf: Johanna) med min nya klänning från Vila och mina nya örhängen (som nästan syns) från Glitter.
Här får Johanna vara med också!
Linus gjorde partytrick under kvällen...
Jag gick och la mig klockan 04.00 på morgonen och gick upp 2 h och 20 minuter senare dvs kl. 06.20 för att åka till jobbet. Fy fan vad sliten jag kände mig, inget att rekomendera. Men upp kom jag och jobbade till 12. Sen bestod hela söndagseftermiddagen till att sova, äta pizza och se Linus möblera om vår lägenhet. Vi fick äntligen vår nya soffa som vi köpte av Emil och Sofia. Det blev jättefint! Så nu kan vi ha kompisar över på filmkväll och alla kommer sitta skönt! :) det är bara att höra av sig om någon är sugen :p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback