Äntligen internet i Portugal!

Nu har jag bara 5 minuter på mig att skriva ett inlägg innan internet tiden tar slut. På hotellet vi bor på nu kostar internet fast det är ett fyrstjärningt hotell, asdåligt. Jag mår sådär, har börjat blivit lite krasslig så träningarna går inte så jättebra just nu. Vi har haft några sjuka så det kanske inte är så konstigt att jag blir det nu också. Bara en dag kvar på lägret sedan åkter vi hem. Tiden har gått sjukt fort och jag skulle gärna vilja stanna kvar längre. Jag vill verkligen inte tillbaka till snö och kyla i Sverige. Jag har prrcis börjat vänja mig vid att gå omkring i shorts och linne.
Ses snart i kalla Sverige, burr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback