Dag 2

Dag två inleddes med en medeldistans på 4,2 km med 195 m stigning. Det var sjukt jobbigt trots att jag försökte ta det lite lugnt. Kan iofs varit rätt smart då det var väldigt lurigt på vissa ställen så om jag hade sprungit på så hade jag förmodligen missat ännu mer än vad jag gjorde. Nu la jag en två minutare på en kontroll. Mot slutet slog jag i knät så jag höll på att börja gråta men jag kom imål ändå. Nu efteråt är det inte så farligt, ett litet märke bara. Fint väder idag igen.

Här är medeldistans banan.
Eftermiddagspasset bestod av korridor-ol som jag och Elin Carlsson gick tillsammans. Jag behövde lite vila så jag passade på att ta med mig kameran. Dock så var det rätt mycket upp och ner så det blev ganska jobbigt ändå.
Jag hittade en jättestor och häftig kotte som jag inte kunde låta bli att ta kort med :p
Nästa dag är det World ranking event, då ska jag försöka springa på och vara lite seriös. Vi får se hur det går. Jag har lite fler bilder att lägga upp men internetet på hotellet är rätt segt så det får bli sen.
Kram hej!

Kommentarer
Postat av: Matilda Olsson

Ser sjukt najs ut, och vad snygg du är i tröjan! ;) Kör hårt på resten av lägret!

2012-02-22 @ 16:42:01
URL: http://mmmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback