Dag 3 - World ranking event

Igår var det tävling igen, denna gång World ranking event. Medeldistans på 5,4 km med 200 m stigning. Jag startade först av alla så utgångsläget var inte så jättebra med tanke på att terrängen bestod av stora snår av taggbuskar. Så man skulle väl kunna säga att jag banade väg för alla andra genom taggbuskarna. När jag kom imål såg mina ben ut som att jag hade haft kattfight på låren. Supersnyggt! Jag är rätt nöjd över orienteringen men det gick inte att springa så snabbt som jag hade velat genom det gröna så jag blev rätt långt efter vinnaren Lina Strand.




Eftermiddags passet var en 6 km bana på ca 1000 m höjd. Väldigt speciell terräng där det inte fanns några träd, bara sten och gräsytor. Var superfint med solnedgången och rätt så varmt när man väl sprang. Mysigaste passet hittils! Jag kan bara säga NAJS!




Kommentarer
Postat av: Tina

Låter som om ni har det helt ok där nere! Skönt att din häl håller igen, var rädd om den bara! Men ingen scanner med ner... Elin, Elin, hur tänkte du när du packade ;) Hälsa Linus och ha det jätteskönt! Kram Tina

2012-02-22 @ 12:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback