Lunchdags

Sitter och lunchar på Nymbles restaurang på kåren. Är nästan helt själv i restaurangen, tur det, då kan  jag sitta och äta länge. Jag tycker att det är jättepinsamt om det sitter flera gäng runt omkring som tjoar och stimmar. Då vill jag bara sjunka igenom jorden och äta så snabbt som möjligt för att komma därifrån medan jag tänker hej-jag-heter-Elin-och-har-inga-vänner.
Läste imorse på tåget på väg in till skolan i metro att framförallt kvinnor äter mer(för mycket) när de äter tillsammans med andra för att inte verka dåliga. Jag tror att det stämmer på mig, inte att jag tycker att jag är dålig utan det är ju så sjukt tråkigt att äta själv. Ni kan ju spana in mitt lass på tallriken, de är inte snåla med maten här! Tur att jag är själv idag så jag inte behöver äta upp allt. Min mage hade förmodligen spruckit om jag hade behövt ätit upp allt. :p



Åkte längdskidor igår med Linus och pappa och idag vet min kropp också att jag gjorde det. Jag börjar nämligen få sån sjuuk träningsverk i ljumskarna. I helgen lyckades jag även springa ett ol-pass under Lidingös träningsdag utan att det gjorde ont i hälen! Hurra för mig! 

Ska strax, om en halvtimme på föreläsning i Team leadership kursen. Sedan ska jag åka direkt hem till Bosön och träna med Linus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback