Hemma i Stockholm igen

Har kommit tillbaka till verkligheten igen. Lite sorligt och jobbigt måste jag säga. Har sjukt mycket i skolan som jag måste ta igen av 10 dagars verklighetsflykt. Det tar emot som f*n och det blir inte så mycket bättre av att jag lyckas få en utskällning för att jag "inte har gjort något när jag varit borta". Jag undrar hur det skulle ha gått till när man är på träningsläger och man går upp kl.08 och tränar två pass om dagen (ca 1-2 h vardera) och ska åka fram och tillbaka till träningarna som tar 1,5 h vardera. Man är inte klar förrän kl 20. och de resterande två timmarna har man inte direkt lust på att lägga på skolan då, man är ju helt slut i huvudet från att vara helt slut i kroppen. Men det är ju inte så lätt att förstå om man själv inte håller på med elitsatsning så jag kan ju inte klandra någon av att tro att jag skulle kunna ha hunnit med att göra en massa saker. Sedan kommer ju problemet av att man måste ha internet tillgängligt..ja det är svårt det där att få folk att förstå. Men, det är bara att bita i det sura äpplet, ta skiten och göra det bästa av det utan att gnälla. Det brukar bli bäst så. Ibland skulle det vara skönt att slippa allt grupparbete i skolan så man kan göra saker precis när man vill och det drabbar ingen annnan än en själv beroende vilket resultat man får. Dock ska jag inte vara så negativ, ibland är det guldvärt att jobba i grupp. Det finns alltid någon att rådfråga och man sitter aldrig i skiten själv.
Nu ska jag gå och plugga så jag kommer i fas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback