Trött tjej

10 timmar och 30 min landade veckans totala träningstid på. Ska bli skönt med en liten lugnare vecka  nu innan Portugal, sedan blir det en riktigt hård vecka igen. Om man vill vara väldigt ambitiös på lägret finns det 16 pass att köra på 8 dagar, två av dagarna går ju åt till att resa. Dock får jag inte gå överstyr med löpningen eftersom jag fortfarande håller på att "komma tillbaka" efter skadan i foten. Men jag ser fram emot att åka det kommer att bli jättekul! Ingen snö och hoppas på god mat och varma sängar. Dock är det bara ca 13 grader varmt under dagen.

Ikväll när jag kom hem efter ett möte med SCS inne vid Globen så har jag sökt sommarjobb och internships. Det ska bli väldigt spännande och se om jag kan lyckas få något. Dock känns inte att chansen är så stor, det lär ju vara sjukt många som söker alla platser. Sedan tar det så lång tid att söka också, jag måste ju skriva om ansökningsbrevet till varje företag som jag söker till..och ikväll har jag bara hunnit söka till tre..jag måste nog fortsätta söka hela veckan ut..puuh. Nej, nu är klockan 12 och jag måste upp i morgon för att packa klart. Sen så är det Alla Hjärtans Dag i morgon, det kommer bli väldigt mysigt. Linus har bjudit ut mig på restaurang. <3
Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Elin!:) Jag känner inte dig och hamnade på din blogg av en liten slump. Jag läser andra året på KTH just nu och är så fruktansvärt trött och stressad, fast jag trivs jättebra! Jag undrar hur det fungerar om man som du vill dra ner på studietakten?

2012-02-16 @ 21:15:20
Postat av: Elin

Hej Lisa! För mig funkar det jättebra att studera på 75 %. Inför varje termin pratar jag med studievägledarna om vilka kurser jag ska läsa så att jag läser dem i en bra ordning, vilket innebär att vissa kurser kräver att man har klarat av vissa kurser. Det gäller alltså att man måste ha de förkunskaper som krävs. Testa och prata med dem så löser det sig nog. Ha det bra!

2012-02-20 @ 23:07:07
URL: http://frokenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback