Interview with a leader

Börjar bli mer och mer stressad för varje dag som går nu. Det är så mycket som ska göras och hinnas med innan vi åker till Portugal för träningslägret och tävlingarna nästa vecka på fredag! Jag har två relativt stora saker i skolan som jag vill hinna klart med. Den första är en uppsats som jag och en vän i skolan, Linnea, arbetar ihop med i kursen Team leadership and human resource management. I tisdags var vi och intervjuade en så kallad ledare och det är nu det vi ska skriva en uppsats om. Vår "ledare" vi fick tag i genom bekanta till mig, en jättetrevlig man som heter Lennart Svedman som har jobbat som VD och Projektledare för ett flertal stora företag som Electrolux och Tools. Han bjöd oss på fika och var verkligen jätteöppen och social.
Sedan ska en reflektion in i Kandidatexamensarbetet som ska innehålla våra tankar och funderingar, tidsplan osv men den ska nog gå ganska lätt att få ihop.

Sedan ska det även hinnas med både dop för Theodor, födelsfirade för Linus som fyller 24, tjejmiddag med bästa kompisarna från gamla klassen i nian, fysupplägg med SCS orienterarna i globen, arrangera Lidingös natcup och arrangera Torsdagssoppen för Lidingöträningen, slinga håret och såklart hinna träna alla mina egna träningar.

Förresten fick jag en mobil i ögat här om dagen, ni kan ju själva spana in min lilla fina blåtira, dock håller den på att försinna nu tack och lov. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback