Fredag 27 januari

Fredagsmorgon och jag ska strax iväg till naprapaten för en till behandling av foten/vaden. Jag bävar lite för den för jag tror inte jag kommer att kunna gå därifrån, precis som första gången. Men om det gör mig bättre så får det bli så!
Min och Linus tvätthög bara växer..kanske dags att ta tag i den snart. Tror inte vi har tvättat på en månad :p
Jag får försöka övertala Linus att ta hand om den ikväll medan jag pluggar det sista inför min tenta i morgon.
Det är lite orättvist att lägga tentor på en lördag tycker jag.
Ikväll har vi sagt att det är pizzatajm! Jag har inte ätit pizza på hur länge som helst. Eftersom jag och Linus körde LCHF i en månad för ca två veckor så + lite mer tid så har det iallafall gått 2 månader sen sist. Det kommer att bli sjukt gott, längtar lite :p
Pizzerian på Lidingö är en av de få pizzerior i Sverige som gör glutenfria pizzor vilket är grymt bra. Det är annars lite krångligt att få ihop allas mat om man ska köpa to go så att alla kan äta. Jag är laktosintollerant och Linus är glutenallergiker så det bli alltid ett litet pyssel när vi ska laga mat här hemma.
Det blir ännu lite krångligare när syrran och Andreas ska äta med oss också, då blir det inga stenfrukter, grönsaker eller nötter på bordet heller :p
Det gäller bara att tänkte lite smart så går det faktiskt riktigt bra ändå att samla alla inför en middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback