Fredag den 13:e

Jag vet att jag är tjatig men jag kan inte hjälpa det när det tar emot så jävla mycket att plugga. Jag vill inte! Det är så mycket att få in i huvudet och det är ganska svårt också! Skit elektro! Dom första 4-5 uppgifterna är relativt enkla på alla gamla tentor, men sen kommer dom sista som typ är avgörande om jag ska klara den eller inte och är jättekonstiga. Jag skulle vilja låna Linus hjärna ibland. Ni vet en sån där hjärna som bara behöver läsa en sak en gång och sen kommer ihåg allt. Men nej, den hjärnan fick inte jag så nu sitter jag här med omtenta och gör samma tal om och om igen för att kanske komma ihåg det. Livet är orättvist!
Idag ska jag även hinna med att jobba lite på RT LIft och spela badminton och köra lite styrka. Kommer bli en rätt skön dag med förhoppning på inte så mycket otur..peppar, peppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback