Helg

Den här helgen har jag hunnit med mycket. Den inleddes med träningsdag i Paradiset med två teknikträningar. Dock gick första passet skitdåligt. Jag hade ingen energi alls och behövde gå hem efter 45 minuter. Efter lite vila och sjukt mycket mat så fick jag nya krafter och kunde genomföra det andra passet riktigt bra. sedan åkte vi dirrekt till familjen Lönnkvist för att träffa Johanna som precis hade kommit hem från NZ!
Johanna bjöd på fondue som var väldigt gott! Första gången jag har ätit det! Vi hade så roligt att vi inte kom hem förran 02.30 på natten.
Efter några timmars sömn tog vi med oss Chica ut för att träffa Jeppe, Uraxz och Linda! Promenaden blev 2 h lång och Chica var alldeles slut när hon kom in. Hon har legat och sovit sen dess, det vill säga 9 h! Under denna tid har jag pluggar lite och sovit lite middag.

I morgon börjar skolan igen, shiit var tiden går fort!
Tyvärr vill inte blogg.se ladda upp mina bilder som jag vill så de får komma lite senare!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Meehn hallå bilderna?! ;)

2012-01-20 @ 08:57:40
Postat av: Elin

När jag kommer hem ska jag se om jag får till det. Bilderna bor hemma i Tumba :p

2012-01-20 @ 09:43:03
URL: http://frokenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback