Isbehandling

Jag har fått höra att det är bra att kyla ner vadmusklerna om det är inflamation. Så det testade jag ikväll.



Jag skulle ha haft den på i 20 min men jag glömde bort tiden så det råkade bli 40 min. Vaden blev så kall att jag inte kände att det var kallt längre. Vet inte om det hjälpte så mycket men nu har jag iallafall testat.

Idag har jag även hunnit göra klart inlämningen i min nya kurs på KTH, Team ledarskap och human resource management, som ska redovisas på torsdag. Så nu har jag fyra dagar på mig att öva på min muntliga redovisning som ska vara på engelska. Lite nervös är jag!

Vi (jag och Linus) är hemma i Tumba den här helgen så nu sitter hela familjen och ser på Jägarna 2 förrutom jag. Tråkfilm och äckelfilm!

Ibland blir jag lite irriterad på mig själv att jag tillåter mig sova så länge på helgerna. Idag sov vi till klockan 11.30. Det kommer bli så sjukt svårt att gå upp i morgon bitti! Jag börjar kl. 08.00. För vi kommer ju inte heller gå och lägga oss tidigt ikväll.
Hoppas ni har en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback