Julafton och nyårsafton!

Jisses, nu har det varit både julafton och nyårsafton utan ett enda inlägg. Julen har varit jättbra! Blev jobb innan julafton och under mellandagarna på Martinså har inte hunnit göra så mycket mer än att träna varje dag innan jobbet och sen jobba till kl 21 på kvällen. Men julen firades sen iallafall tillsammans med Linus hos mormor och morfar med resten av familjen Ström. Jag och mormor hade fixat årets julgran som blev väldigt fin.



Jag fick en jättefin onepiece av Linus i julklapp och Linus fick en skjorta och en slips av mig. Under kvällen spelade vi partyalias som självklart jag och Linus vann ;) Påvägen hem måste jag berätta att jag och Linus såg tre älgar vandra runt i Tumba, jättesöta var dom!
Dagen efter julafton åkte vi ner till Hallsberg för att träffa Linus familj. Det blev en väldigt kul tvådagars resa. Lite kort men både jag och Linus skulle jobba så vi kunde inte stanna längre.

Nyårsafton i år var en av de bästa någonsin! Efter ett långpass med Chica, pappa och Linus åkte jag och Linus till Emil, Sofia och Theodor för att spela vårt nys spel, besserwisser. Jag fick storstryk men det var kul ändå. :p
Efter det så åkte jag och Linus in till dramatens restaurang, Frippes och åt nyårssupén. Trerätters som var jättegott! Eftersom det ändå var nyårsafton och jag och Linus firade 2års dag tillsammans lyxade vi till det och tog nyårsdrickan till. Det vill säga ett glas champange innan maten, ett glas vin till förrätt, ett glas vin till huvurätten och dessärvin till efterrätten. Väldigt fnissigt blev det ju längre in på middagen vi kom. Till dessären överrakade Linus mig med en tvåårspresent. Ett jättefint armband!! :) Efter maten gick vi till en bar på stureplan och tog några drinkar tillsammans innan vi åkte till syrran och kusinerna för lite ferre med dans! En Väldigt Väldigt bra och kul dag/kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback